onsdag 22 oktober 2008

värd dag

Idag har vart en värd dag!
Först var jag då o simmade på Valhalla, kände att jag behövde göra någonting av dagen, och det är ju alltid nyttigt o träna! det avr lite lustigt för när jag var precis utanför stötte jag på Anna, Jag frågade vad hon gjorde där, och hon frågade mig samma sak. Visade sig att hon hade haft simning på idrotten, lite otippat o träffa henne där.
Sen så gick jag till Forex, men hon tjejen som satt å andra sidan fönstret var typ as snoffsig, så jag blev värsta nervös o kom inte ihåg alla grejer som jag skulle fråga. Så jag skall gå dit imorgon igen , till en annan forex, med en bättre personal.
Sen så gick jag till Pb och visade att jag levde ungefär, det var trevligt att få prata med dom igen, men får man nott jobb ? neeej...
Det fulaste var ändå att det var en kille där och jobbade som provjobbat efter mig, vafan liksom, gillade dom mig inte ... Så jag skall typ gå till alla andra pressbyråar i hela stan imorgon, när jag och Cicci skall till stan för att lämna in massa CV:n.
Hoppas att det ger resultat!

Sedan träffade jag Marcus, och vi åt på en riktigt värd kakbuffé ! 19 spänn bara , kaffe ingick, haha det är viktigt att påpeka. ( fast för mig var den ännu mer värd för jag slapp betala nått.. eller ja , slapp o slapp , jag försökte få betala, men hepp det gick inte ...hehe)
Allt känns bra kan jag sammanfatta dagen och kvällen som. Väldigt bra.
Gonatt !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Whoa, vart finns denna buffén lätt värd! :D