söndag 5 oktober 2008

stress e vad det kallas

Halloj!
Idag var stressigaste dan på länge på jobbet, hade visst vart fail dag igår (då jag var ledig såklart moahaha ) så dom bestämde sig för att de skulle göra room-check på allihopa, o det är riktigt många, så jahop då vara man tvungen att städa lite extra fint idag då, tog lite extra tid, o det resulterade i att jag stressade som en galning i slutet av dagen.
Men detta är egentligen onödigt prat, som egentligen ingen bryr sig om så därför skall jag prata om betydligt intressantare saker, nämligen helgen!

Fredagen jobbade jag först och därefter drog jag, Cicci och Michelle till PC, o därefter till Trädgårn, dom känns som de har blivit en aning desperata eftersom man kan gå in 1+2 gratis nu med sms, men skit samma! Gratis e gott och dessutom har dom bra dans musik.
Hela dagen hade jag vart lite nere eftersom jag verkligen inte visste hur jag skulle göra med någonting i mitt liv. Mitt huvud umgicks helt enkelt lite för mycket med sig själv, nackdelen med det här jäkla jobbet jag har, man går i funderar, analyserar och blir helt enkelt helt galen.
plus att det är dålig lön då, Men det är ju en annan femma.
Mitt i mitt vindrickande på billiga PC trillade det iaf in ett sms. Gud vad jag älskar SMS. jag är ett riktigt sms-freak.Hur kunde man leva utan sms förr i tiden liksom.
En promenad senare til trädgårn och en knock från en kille på mitt ögonbryn på trädgårn ( hell vad ont de gjorde, trodde jag skulel få blåtira, men det klarade sig dock från det ) drog michell telefonen ur mitt grepp och skrev till Personen med stort P. Jag trodde jag skulle dö för nåra sekunder, men visade sig svaret ganska så trevligt så det löste sig rätt bra.


Jag tror jag hellre borde skriva här oftare istället för så himla mycket, det blir jobbigt att läsa. Men å andra sidan har jag ju redan förklarat att detär för min egen skull jag skriver , så who cares.

Jag vill mest komma fram till, visst nu har jag varit lite laid back i 3 dagar, men jag tor jag skall fortsätt med det ett tag till, killar verkar visst gilla att man e lite svårfångad.
Och nej, det har jag inte kommit fram till själv tror det eller ej, det vara bara ett konstaterande. För det vet väl alla att de flest tycker att jakten är det som är spännande, men om man gillar någon varför skall man då krångla till det ?

Krävs nog ett funderande på det här. Jag återkommer med en utvärdering.
nån gång.

Nu skall jag fundera på de, hej hopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sms är det bästa som finns måste jag medge, i alla fall tills man ska ta något viktigt :P