måndag 6 oktober 2008

för mig själv

Hej!
Haft en en underbar måndag, tro det eller ej , det finns faktiskt underbara sådana. Annars brukar man ju vilja slänga iväg måndagar, trampa på dom och dränka dom. Men inte denna måndagen. Sånna dagar behöver man ibland, bara dom inte kommer för ofta, jag hade aldrig orkat med att ha det så i mer än en vecka, jag hade blivit alldeles för rastlös.
Så idag gick jag upp klockan 9, ganska tidigt ändå för att vara ledig, och satte på kaffe och gjorde min "när-jag-e-ledig-och-orkar-göra-en-omelett-frukost". Har inte orkat göra den på ett bra tag nu, så nu kände jag att det var dags. Det är ett tips till alla som har tröttnat på alla de vanliga svenska frukostarna. Jag menar hur roligt är macka, varje dag ? Inte så kul så man skrattar ihjäl sig direkt, käkade frukost samtidigt som jag kollade på gamla avsnitt utav "Top Model". en riktigt värd morgon.

Var också ute och fotade det underbara höstvädret som har utspelat sig idag ockå, det kände jag verkligen att jag behövde, en stund för mig själv och min kamera. Det är vid de tillfällerna jag trivs som bäst faktiskt. Tänkte ladda upp nåra bilder från foto utflykten lite senare, de måste redigeras en aning först. Nu skall jag städa lite innan mamma kommer, men jag gör det förstås mest för min egen skull. typ. inte.
Cee ya

Inga kommentarer: