torsdag 16 oktober 2008

spontant!

Vi drar lite spontant till sticky då!
Okej inte så spontant, men lite. Man måste ju börja långsamt, man kan ju inte bli 100% spontan över en natt, eller?
Fast det är ganska ospontant, för jag har funderat på det ganska länge, det är mina gamla klasskamrater från högstadiet som skall spela, värsta roligt! Jag fick inbjudning på facebook som jag funderat på rätt länge. Det är Antonio och Erik från högstadieklassen som skall spela, det skall bli skitkul. Bandet heter Djuret och påminner lite om Håkan musik faktiskt^.
Så jag känner ändå lite kändisar, moahaha.

Jag känner fler kändisar också, haha, gick med i Marcus (Marc T) fanclub på facebook...hrm... *stalker*... , men jag simmar lugnt, det vara han som skicka inbjudan. Plus att det bara är en komplimang att jag gillar musiken!
Så nu skall jag bara prova igenom hela min garderob 3 ggr för att hitta nått o ta på mig. Plus att jag måste sminka mig o förbereda mig mentalt. haha.
puss.
( jag fick gult kort utav Michelle för att jag inte skrev puss hej igår till henne på msn när vi hej då , haha, skämms på mig, men jag har lärt mig en läxa )

Inga kommentarer: