måndag 13 oktober 2008

givande fika med Cicci o Elin

Helooo,
Hemkommen efter en mycket givande fika med Cicci och Elin, vi fått pratat igenom en hel del, det var verkligen kul att träffa Elin igen, det var sjukt längesen vi träffades. Båda sitter i dilemman som ingen riktigt vet hur de skall lösa, men jag hoppas att vi båda lyckas!
Cicci berättade om sitt äventyr i Sundsvall på hundutställningen, det verkar vara värre skitsnack i den branchen än någon annan. Tur att man inte planerar att ge sig in i den.

För övrigt har jag ett sånt begär efter en viss person just nu så jag typ dör. Det är inte så kul. Det är jobbigt. Men nästa gång vi ses, så jävlar.
Då skall det bli andra bullar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Jag vet och jag är ruskigt rädd för mig själv :/ Men de tär så svårt när man vill gå ner men ändå äta.

Hahaha, ja och se till att köra på snacket då med och mesa inte ur!

Anonym sa...

Hell yeaaaaaaah (Y) xD