fredag 17 oktober 2008

sticky

Jag e helt dum i huvudet egentligen nu som sätter mig o bloggar vid den här tiden på dygnet när jag skall jobba dagen efter, men att nått inte riktigt e som det skall i mitt huvud är iaf jag redan medveten om, det är ni säkert också medvetna om.
Nyss hemkommen från Sticky iaf, och spelningen med "Djuret", skitbra var det verkliegn, dock lite odd att se sina forna klasskamrater stå på Sticky Fingers o spela, jag e liksom van o se dom på matte lektionerna i Ytterby. Men det var riktigt värt att gå dit.
Men som vanligt på en ute kväll händer det alltid udda saker, idag var inget undantag. Efter min andra Smirnoff och jobbade på min första öl, lyckas jag på något sätt trassla in mig i mig själv och måna högklackade skor o faller handlöst mot marken, ( Jag lyckades dock rädda min öl ) Det var grymt pinsamt, och det började blöda på min fot!, som om mina fötter inte redan hade utsatts för total misshandel genom att gå i de skorna överhuvudtaget. Pinsamt värre, men det är ju faktiskt sånt som händer.
Andra stora grejjen var att värsta kändisen ragga på mej idag. Okej kanske inte jätt ejätte kändis , men lite. typ bara jag på hela sticky som visste vem han var, men ändå.
Presenterade sig som Oscar, och när han började tjata om att han bara drack vatten pågrund av sin tränings skull, stavhoppning, då trilla 5-öringen ner ( varför använde jag ett sånt gamalt uttryck nu ? ) . Det var svenska rekordhållaren i stavhopp som raggade på mig. Det var dock roligt, synd att han inte e snyggare. och yngre. och coolare. och....mer lik en annan jag känner.

nu måste jag iaf sova, för imorgon skall jag jobba ( wiiiie ) o sån skall jag direkt hem till Jessica o hennes nya lägenhet, o sen skall vi ut med hennes kompisa Nathalie också! Ser fram emot det jättemycket. funderar på att åtminstone fråga en annan person om denna skall hänga med. Jag menar, man kan ju inte få mer än ett nej?
Jag tror ja skall fråga iaf. men let's see tomorrow.
ZzzZzzzzzZzzz
gonatt!

Inga kommentarer: