lördag 11 oktober 2008

planerad spontanitet

Tror ni att det kan vara nått? Ja varför inte? Planerad spontanitet alltså. Om man nu kan uttrycka sig så, vet inte om det finns nått som heter så. troligen inte. men det blev just nu isåfall ett nytt moa-ord.
- "Vad har du gjort idag då? "
- "tänkt på dej"
- "ehm :) , jaha , va kom du fram till då? "
- " att jag tycker om dig alldeles för mycket"
In moas dreams att hon skulle våga skriva det där på msn.
Men det kan ju vara ett mål, för jag tror jag skulle vara oerhört stolt över mig själv om jag vågade tala om för en person att jag tänkte på den personen. Jag e konstig, på många sätt, men det här e nog det konstigaste.
Jag hade nog skrivit det nu om han vart inne på msn, men naturligtvis bara för att jag känner för att vara lite spontan just nu, är han inte det.
Typiskt min tur alltså ^.

Inga kommentarer: