torsdag 2 oktober 2008

strömavbrott

Halloj!
Ett tag sen jag skrev nu så skall väl försöka catcha upp lite. Har jobbat hela veckan förutom onsdag, då jag hade lite ångest för vad jag skulle göra. Ville åka till stan för att handla present, men vill liksom mer med dagen , ja typ så att man verkligen kände att man var ledig, utnyttja den fullt ut typ.
På kvällen tisdag till onsdag chatta jag med en kompis, och disskuterade hur jag skulle göra med en viss person, berättade nästan allt, det var sjukt skönt att äntligen kunna berätta allt för honom, och inte behöva välja sina ord grundligt så det skulle kunna missuppfattas. För att vara helt ärlig så var det underbart skönt. Han berättade också om sin tjej han var sjukt kär i och att de umgåts varje dag i en vecka typ. Men man bah, yeey, nu mår jag så mycket bättre. Avundsjuk as hell.
Men han gav mig iaf några råd, det sämsta jag hört i hela mitt liv, tyvärr e det de rådet jag får från all jag frågar, förutom Cicci då ^^

Alla tycker att jag skall ta o prata med honom, men vad skall jag säga, det har ju inte varit något liksom, jag har ju inga direkta krav att ställa om man säger så.
Fick ju reda på att han visst tycker om mig jättemycket, men vill vara singel. fuck.
Jag gillar ju honom as mycket. Varför skall allt misslyckas jag gör ? ja nästan iaf.
Betyg och jobb räknas inte. Inte kompisar heller.
Det jag menar är såklart killar. Varför skall det alltid gå åt helvete för mig?
Saken gör det ju inte lättare att han e typ handsome as hell OCH världens mest sympastiska människa OCH snällaste ever... fan.
Cicci tycker iaf att jag inte skall bry mig om det, han har ju fortfarande inte sagt nått till mig, men ändå liksom, han lär ju inte ljugit för min kompis som frågade honom hur det stod till mellan oss.
Det är fail att jag verkligen inte vågar fråga .. ibland blir jag så irreterad på mig själv.
Nu skall jag nog försöka få mig lite sömn, kan ja nog behöva.
Gonatt

Inga kommentarer: