fredag 10 oktober 2008

ungefär

Varför kan livet ALDRIG vara lätt? . Eller jo emellan åt e det ju faktiskt det. Små ljusglimtar mellan allt mörker typ. Men jag blir så trött på mig själv,
Varför kan jag inte bara ta tag i mitt liv å göra nått , otippat typ. Eller nått som jag verkligen vill göra, men inte vågar. För 2 veckor sedan hade jag chansen, då var typ allt helt perfekt, allt var på sin plats.
Men jag e ju dum i huvudet så jag fattar inte sånt då. Jag tar ändå inte tag i saker. JAG HATAR MIG SJÄLV JUST NU. ungefär.
Och hur i helvete skall jag klara 3 dagar i rad på det j-la jobbet nu ?
Hell.
Inget går som jag vill eller som jag planerat. någonsin. FAIL.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör ju någonting lite åt det snart, då släpper du ju vardagen och drar till Australien. :D Och så skulle du ju inte säga fail ;D

moa sa...

haha, ja men fail e ett mkt beskrivande ord ;D jag gillare ;) JA jo men ändå , 2 månader kvar ffs :O det är både långt o kort, beror på hur man ser de :P