måndag 13 oktober 2008

ledig!!

tja,
Ledig idag, och det är riktigt "stanna-inne-o-mys-med-film-o-kaffe-väder". Imorse tittade jag på mitt inspelade "Gossip Girl" från igår ikväll, o vad jag älskar det programmet. Det värsta e att man får sånt jäkla"vill ha begär" av massa saker, inte minst bara att besöka New York. Visserligen har jag vart där, men det var sannerligen inte sista gången. Jag vill verkligen di inom snar framtid. Har ju funderat på om man kanske skulle ta o läsa engelska i ett par månader, men jag har kollat på priser, och det är hutlöst dyrt!. Så kanske någon gång i framtiden, men tyvärr inte just nu.

Skall till Kingriver o fika med Cicci o Elin en stund vid 5-tiden. Rätt spontant, fast inte jätte. Men det kan vara trevligt o ta en kaffe o tjöta lite, inte minst om the weekend, cicci har alltid mycket o berätta, Elin har säkert nått skoj o berätta hon med, (jag harför mig hon var ute med Michelle i fredags) , och jag har ju mitt o tala om dåe. Speciellt tror jag att Cicci e intresserad utav vad som hände i torsdags, o det passar ju bra, fö det e jag med, fattar inte riktigt vad som hände.

Men innan dess skall jag försöka rensa upp i mitt rum, det är faktiskt 3:e världskriget här nu. Så dags att ta tag i det, tråkigt, men nödvändigt.
Ce Ya/ moa

Inga kommentarer: