fredag 10 oktober 2008

nivån e bättre

Känner mig faktiskt på helt okej humör idag, efter gårkvällens blackout inlägg. Men det vara sant! Man är som allra ärligast lite små-påverkad o sent på kvällen. typh.
Japp idag var det alltså jobb som stod på schemat, och jag visste att det som vanligt på fredagar skulle bli like hell, alltså 1 miljon avresor och stressigt, och ja, det var precis som jag trodde. Förutom att de hade kortat ner min dag med 2 timmar och ändå fått mycket att städa!, bu säger vi till de.
Sedan visste jag ju också att jag skulle ha chefen efter mig hela dagen o göra roomchecks eftersom jag då slarvade lite i tisdags när jag jobbade senast, så jag får skylla mig själv, men det hela sluade iaf med att jag fick sjukt mycket beröm för att jag hade städat så fint ! Sånt kan lyfta en dag till en helt ny nivå kan jag tala om. Och min referans när jag söker nya jobb till en helt annan nivå också. hehe.

Ja, den lyftes väl dagen till en helt nivå när de trillar in lite sms under dagen också. okej mest därför. Först från Cicci som jag antar var rätt spänd på hur gårdagen had gått, tyvärr var jag tvungen att göra henne besviken med mitt svar. Owell, vi få prata igenom hela helgen inkl. igår på måndag eller nått när hon kommer hem från Sundsvall. Dumma henne, åka till Sundsvall, vad finns där som e så viktigt? Okeeej då, för att hon skulel få övningsköra, o de gick tydligen väldigt bra, Grattis till henne! wiiie.

Ja sen trilla de in meeer sms, fast med frågan om ja levde, där kunde jag iaf lämna ett glatt och positivt besked. Även om det var det var någonstanns mellan liv o död ja hängde klockan 8 på morgonen med en hel fredag framför mig på jobbet. Euow.
Men det kändes bra, inte helt fel med andra ord.
Vet fan inte hur jag skall varken känna, göra eller säga.

Funderade också på hur man kan tolka frågan i sms:et "lever du?" hmm. bra fråga. Jag funderar på det lite till över idol tror jah.

Inga kommentarer: