onsdag 8 oktober 2008

tappad

Hola!
Vart i stan och promenerat med Cicci efter jobbet idag, det var mycket trevligt! alltis sknt att gå de där promenaderan, eller ja både hon och jag hade väldigt ont i våra ben när vi kom till baka till centralen vid 9-tiden efter att ha gått i 2,5 timma! Plus att jag hade gått hela dagen på scandic. Så kredd till oss, men det var ju helt frivilligt, så jag antar att vi får "skylla oss" själva.

Annars var dagen väldigt besvärlig och jobbig. Dagen började att det j-la moppskaftet trillade ner rakt på mitt ögonbryn, där en kille knockat mig i fredags på trädgårn, Jäklar va ont det gjorde. Det sa typ allt om hur min dag skulle bli.
Fick en jättejobbig roomcheck utav, chefen o blev i stort sett utskälld för jag glömt lite grejjer (men orka att hon tog det enda rumemt jag "råkade" slarva lite sxtra på liksom). Så nu skall hon kolla alla mina rum på fredag när jag jobbar , det känns ju kul att ha den pressen...
Efter det, kunde vad som helst fåt tmig att börja gråta nästan. Som tur var hände inget mer jobbigt då. Men sen var det dags för moppskaftet att trilla ner på samma ögonbryn igen. Då var det fasen inte långt kvar till gråtan kan jag säga er gott folk.

Men jag antar att det är alla mina tankar som får mig att bli helt förvirrad, eller inte bara, men stor del utav det. Inte nog med att jag inte kan sluta tänka på det, så när jag väl glömt det i 2 sekunder, påmins jag utav någon eller något. Det är helt sjukt hur spår utav en människa kan finnas över allt typ.

Ja efter promenaden failade min dag lite till, tappade mobilen på bussen. Så jag ringde upp en när jag kom hem o busschaufören svarade. Jag fick bara åka tillbaka till ändhållplatsen o hämta den igen eftersom bussen åker tillbaka till Hjalmar o vänder. Men ändå segt. Men det var riktigt lyckat att jag fick tillbaka den! För som sagt, hur kan man lev autan mobilen eller sms? Okej det där var väl ganska ironiskt. men det är ganska allvarligt också. För jag får panik när jag missat ett sms eller samtal.
Jag tror inte det är nyttigt.
Stressande om inte annat, man borde nästan stänga av mobilen ibland, men då hade jag nog blivit ännu mer stressad, utav att folk inte kan nå mig.
Nu skall jag nog stänga av mig själv lite o gå o lägag mig snart, skall bara fastna i nåra timmar på msn först.
härååå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gick vi i 2,5 timma :O
shit kändes vekrligen bara som max en timma :O