lördag 25 oktober 2008

pc+chez

Hejsan!
Det var en rätt värd kväll igår kväll ändå, först drog vi till PC, dock fick jag gå dit ensam, det är så ovärt verkligen, jag hatar det, plus att jag hade kjol och det kändes som 20 minus. Jag sa dock att det var okej till Cicci och Michelle eftersom de bara gick lite i förväg för att de skulle ta ett bord. Det jobbiga är att alltid är en massa människor som skall stirra ögonen ur sig bara för att man e ensam tjej och går i kjol. suck. Men när jag väl kom dit så var det bara kul. Otrevlig övversakning var docj att de tog inte tog kortköp undr 100 ,så jag fick köpa 2 drinkar på samma gång, haha, väldigt otrevligt...
Sen träffade vi Alan, Nicklas och några av deras kompisar, det är alltid kul att träffa folk man känner på krogen så vi snacka med dom ett tag , de frågade självklart hur det gick med , ja med det, haha, jag var tyvärr tvungen att göra dom besvikna, men aja, that's life.
....

Vi planerade att senare att gå vidare till Trädgårm , men vi gick från PC. alldeles för sent, så det failade. det slutade med att vi hamnade på Chez. Jag gillar inte det stället så jäkla mycket efentligen, men aja.
Vi träffade en som hette Nicklas och jag vällte ut 2 av hans öl, jag var inte jätte populär hos honom sen , haha, han sa att det gjorde något men jag trodde honom inte riktigt . Men han får skylla sig själv när han sa att det inte gjorde honom något.
Sen träffade jag Noa också, och vi satt o snacka lite, medans Cicci hade annat för sig. Han påstod att jag fortfarande gillade Elias, jag förstår inte riktigt vad han vill ha ut av det där. För det gör jag INTE. Shysst som kompis, men jag kommer nog aldrig kunan släppa eller förlåta allt det som hände vid studenten. Aldrig riktit. Det låter kanske töntigt , och jag e ju lite töntig, men det är så det känns.
Skall gå o käka lunch nue !

Inga kommentarer: