tisdag 14 oktober 2008

myror i benen

yo,
Ännu en dag utan jobb, jag kan inte hjälpa det, men jag får lite panik. Jag _måste_ ha pengar om inte annat blir jag fruktansvärt rastlös. Tyvärr blir det så att jag sätter mig vid den här jäkla datorn, så lyckas jag alltid fastna vid något. Om det inte är att redigera bilder, så försöker jag hitta ny musik, eller så fastnar jag vid någon annan blogg på internet.
Men idag skall jag första försöka söka lite jobb, bland annat skall jag försöka få iväg en ansökan till Espresso house, det känns som det hade vart ett riktigt drömställe för mig att få jobb just nu. Jag älskar kaffe, (till de som inte visste) tycker det verkar jättekul att få lära mig mer om det, samt att jag redan har en kassavana från pressbyrån det måste ju bara vara en fördel! Plus att jag tycker det är mycket roligare att ha kontakt med människor på jobbet och inte gå ensam hela dagarna. Det är lame, då tänker man nämligen så mycket.
Jag tror jag hade passat på Espresso House iaf. Nu skall jag bara övertyga alla andra om det också, det är dock lättare sagt än gjort.

Sedan efter det skall jag nog försöka rensa bland mina bilder, jag har tom. redan dragit fram alla kopior jag har på skivor o lagt här på skrivbordet. Så mycket längre kom jag inte förrän jag kände att jag behövde skriva ner det. Försöker komma på så många anledningar till att skjuta fram det till senare hela tiden. Så tråkigt, Men nu skall jag ta mig i kragen o göra det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååh EH! Grymt att jobba där ju :) Annars kan du ju alltid söka på donken ;D haha! för det säger inte jag till alla.