onsdag 29 oktober 2008

pianooo

Hellu,
Vart ledig idag o det vart verkligen vart asgött, tog en sovmorgon o kollade på massa inspelade tv-serie-avsnitt som jag inte orkat kolla på, förrän idag då. Det var nice.
Sen så vill jag verkligen lära mig spela Numb av Linkin Park på keyboarden, det är nästa mål! (förrutom att städa rummet då, men det räknas inte) Inspirationen fick jag från Cicci, för hon håller på att lära sig. Skit svårt tycker ja det är, med tanke på att jag verkligen inta kan basklav, men jag lär mig sakta men säkert, jag kan melodin ganska bra och ackorden, men jag kan inte sätta ihop det. Aja, det är bara o öva.
Men det låter så himla vackert.
http://www.youtube.com/watch?v=O3-cQXulLmo&feature=related

Later after the tandläkaren (det gick bra där, jag fick tom komma in innan jag skulle vart där :O, konstigt, jag brukar alltid få komma in försent) I went to see Johannes o vi gick o fikade. Det var nice, längsen vi träffades för att prata. Sen när vi åkte hem träffade vi Alan på busshållplatsen. Han skulle till Sticky imorgon och jag blev verkligen aspepp. Frågan e om det är värt att gå dit, jag menar det lär vara as mycket folk där. Topfloor, löning, höstlov. Uuuuh det lär va packat med folk. Aja vi får se.

Byeee!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa :D Om du ska till sticky får du på något sätt ta kontakt med mig, för jag ska ut och vet inte vart ;D haha!