tisdag 28 oktober 2008

staden GBG

hellu!
Idag har jag besökt staden GBG med lillasyster och mamma, för där har vi ju aldrig vart innan. Äh vi passade väl egentligen på att göra det nu när Anna har lov. Men det var riktigt trevligt, speciellt när mamma bjöd mig på sallad på paprika. Värt! för mig.
Sen skulle hon och Anna gå o se på Mamma Mia på bergakungen, och den har ju jag då redan sett, mahaha, roligaste biobesöket någonsin!

Så jag ringde Cicci som skulle besöka staden med Josie o Emma för att leta kläder till halloween festen de skall gå på. Fasen va svårt det är o komma på något orginellt liksom, jag menar ängel och djävul e ju rätt vanligt det kanske inte e det roligaste man kan klä ut sig till.
Men Cicci hittade kattöron tillslut och Josie bestämde sig till slut för att bli pirat, arrrw! Emam hade redan bestämt sig för att vara sjuksköterska, så det var lungt för hennes del. Det värsta var att det var så jäkla fullsmockat på Bordega att man fick typ dödsångest o ville bara ut. Men efter nästan 1 timme we finally got our way out.

Efter en stund mötte ja upp mina 2 kvinnliga familjemedlemar igen o vi begav oss hemåt. Jag körde.Anna tyckte jag behövde öva mer.
Det kändes bra att vägverket litar på mig tillräckligt mycket för att godkänna mig till ett körkort, men inte min enda syster. Lyckat!

Btw dog min mobil på dagen , hade glömt o ladda den, usch ja blir så trött på mig själv. Och NATURLIGTVIS hade man fått spontan sms från rätt person.
Men eftersom det är min positiva vecka, så var det inga bekymmer utan jag svarade bara lungt o sansat nu när jag kom hem. Sen logga jag in som vanligt på msn, o spammade ...hehe.
Fick pratat en stund med Emma också, alltså en annan Emma.
Varför skall alla heta likadant.
Vi fick iaf bokat en dag vi skall träffas, finally, vi har inte setts på år och dar. It will be awesome.

Aja, sova snart! Tomorrow is going to awesome.
Bye.

1 kommentar:

Anonym sa...

Whoa, när tog du ditt körkort? :D