söndag 19 oktober 2008

afterwork ftw

Här sitter jag sent som fan igen o går inte o lägger mig. laaame, jag behöver sova. Men jag kan inte sluta tänka på gårdagen, hade ruskigt roligt! måste festa med Erica och Malin fler gånger alltså.
För egentligen skulle jag ju ut med Jessica o hennes kompis, men så frågade Malin och Erica mig på morgonen, på frukosten om jag inte skulle hänga med på afterworken. Med många om och men slutade det iaf med att jag följde med dit, för jag skulle ändå behövt vänta på Jessica i 2 timmar på scandic, o då följer jag hellre med dit o väntar tills Jessica kommer dit efter jobbet istället.
Afterworken var helt fantastisk roligt, skrattade så sjukt mycket. Kareoke efter ett par drinkar e verkligen svårslaget, och verkligen hjärta o smärta ballader blandat med svenska klassiker.
Vi drog senare till Dancin Dingo iaf, på vägen mötte jag Noa, Sara och Johannes, men jag kommer inte ihåg så värst mycket utav det. hehe.

Gratis drinkar på Dingo av Mike (VÄRT) vilket resulterade överkonsumtion utav drinkar (som tydligen var spetsade x40 typ) Fick sen springa bort till bussen för att bussen går 03:30, o jag var utanför Dingo 03:13. Ganska imponerad utav att jag hann faktiskt.
Men nu skall jag sova, en välbehövd sömn.
Beauty-sleep.
Eller rättare sagt, en utmattad sömn, med tankar på en annan person i 3 evigheter innan jag kan sova.

Inga kommentarer: