onsdag 8 oktober 2008

stan dårå ^

Var i stan med Cicci o Sandra idag, det var en mycket värd dag, och fick tilloochmed införskaffat some stuff. Det har jag integjort på hur längesom helst så det var riktigt roligt.
Vi var också på resturang, på Jenssens vid brunnsparken. Jag åt oxfilén som Cicci pratat om hur längesom helst att jag måste smaka på, och det var faktiskt jättegott!. Ganska billigt också, bara 64 kronor, nackdelen var dock att man inte fick någon sallad till, bara potatis, det tycker jag man faktiskt kunde fått. Men jag rekomenderar verkligen att gå dit på lunchtid, då är det mycket billigare och håller på fram till kl. 16.00.

Efter middagen shoppade vi lite grann, jag köpte ett randigt långt linen från cubus, som man eventuellt kan använda som kläning, 2 st lånag linnen från Gina Tricot, jag säger bara att långa linnen helt klart e den nya grejjen. Seda köpte jag ett par underbara vantar från H&M, för bara 79:00 kronor ! världens fynd ! Ett par sådana vantar har jag letat efter jättelänge, och hur sköna som helst med flece (hur det nu stavas) inuti.

Inga kommentarer: