fredag 24 oktober 2008

en ny text

Hej,
detta har vart en dag som sugit totalt, och det kan i stort sett bara bli bättre. Jag var helt inställd på att skita i att gå ut idag, men Cicci övertalade mig (som alltid) att efter regn kommer solsken, för hon hade ockå haft en as-dålig dag, så kvällen måste helt enkelt bli grym. Jag litar på Cicci, så jag tror verkligen att det kommer bli helt sjukt grymmt kul.
Orkar inte berätta vad som e så jäkla bu, men det är bara massa, allt går alltid åt helvete, jag börjar låta som Johannes nästan.
Det var ju bara för bra för att vara sant liksom. Typiskt mitt liv.
Som ni märker e inte mitt humör på toppp just nu, men det är då man behöver skriva av sig en massa. Men nu skall vi skita i livet för en kväll o bara leva i nuet, o jag ser fram emot det riktigt jävla ordentligt.

Dock hittade jag ju _världens_ text bara för det när jag åkte hem från jobbet. Kände verkligen at det var en Ceasers vecka nu framöver, och ja, såklart så hittar man en låt som typ beskriver ens tankar. suck

My heart is breaking down
And i like to arrange to see you again
I cant go on whithout you
So dont be too long 'couse my heart aint strong
Aint got no suger im my coffee
The times are hard and got the right cards
My cup is running over
My cup is cold yhea im really soo
My heart is breaking down
And i like to arrange to see you again
I cant go on whithout you

Ceasars - My Heart is Breaking Down


1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen, vad har du nu fått reda på? eller ja, vad är det som hänt? :O