onsdag 12 november 2008

work-ing

Hejsan hallå^
Har jobbat idag o skall jobba imorgon.. yey. Ajah, money money, money det är det som räknas. För nu går fasen _ALLT_ till Australien, eller nja, iaf nästan. Det blir party på födelsedags-helgen ofc, frågan e vart man skall dra? Malin fyller ju år dagne innnan, värt o fira tillsammans kanske? , å andra sidan lär väl hon kanske vilja gå till nått över 20 ställe kanske... Får ta en funderare på detta, plus att jag skall fråga henne ^Annars kanske det blir trädgårm , jag menar stället e värt ändå.

Skall jobba imorgon också, men jag o Cicci har sagt att vi skall på Kunskap och Framtidsmässan om massa högskolor. Måste klämma in det någonstanns, för jag vill verkligen gå på det, jag var där förra året, och jag tror absolut inte det skadar att gå dit i år igen. Kanske kan gå efter jobbet imorgon , eller kanske på freda... Om det inte passar nån tid med Cicci har iaf Mamma lovat att följa med på lörda :) Snälla mamma.

Btw har dagen vartåt hell egentligen. Fast sen rykte jag upp mig. Men den var hell för att jag kommer påmig själv med att känna mig så ensam ibland, fast jag är inte ensam, jag har världens bästa kompisar runtomkring mig, men ja ensam på det där andra sättet liksom. Det är ändå som att något fattas. Tycker det är skitjobbigt. Varför lyckas "alla" andra men inte jag , vad e det för fel på mig ... ? Något som ändå ligger där o lurar hela tiden i mitt medvetna.

****Horoskop Skytten, veckorevyn.se******

Gott om energi har du, mörkret biter inte på dina livsandar. Och det är tur, för just nu händer ingenting alls om du inte själv tar initiativet. Både hemma och på jobbet råder en ljummen stämning. Kan du bara knuffa igång folk blir det ändå både roligt och spännande, så bromsa inte.

****
Jag lovar att inte bromsa, inte denna gången. Jag skall aldrig bromsa igen. jag lovar.

Inga kommentarer: