lördag 8 november 2008

värsta värsta

hello,
Det var ju skit längesen jag skrev ett inlägg, dåligt av mig. Bättring krävs! Ja jag var iaf på afterwork i torsdags, vilket var väldigt roligt. Bäst var Mike som visade sin kärlek till sina kollegor , jag tror han har en "secret crush" på oss alla typ.
Bästa kommentaren på hela kvällen: "It´s his lost" maha. Det kändes på nått sätt så mycket bättre när han sa det än när mamma eller nån annan säger det, konstigt , men sant.
Skall jobba hela helgen , segt , men ändå, jag behöver varenda lite krona jag kan skrapa ihop plus att typ hela "gänget" jobbar hela helgen , Erica, Stefan, Malin och Christoper, även Jessica o massa andra , o då blir jobbet så mycket roligare än om man vart själv, skrattar så sjukt mycket.

Var o kolla på mobil telefoner efter jobbet en stund med Malin, gud vad jag vill ha en ny. Men det får bli efter Australien, en av mina första mål . Efter Gymkort och en väska , haha. jag e störd.
Och väsk o sko galen.
Taa-taa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aaaah, jag ska visa dig väskan jag ska köpa om några timmar :) hahaha!