onsdag 5 november 2008

uggly betty

Hejsan,
Idag har ja jobbat, man får fasen vara glad för allt man kan få där, så himla orättivist de delar ut jobben... jag blir galen. Vissa får fasen jobba hur mycket som helst, medan andra ( jag ) får knappt nått. Orättvist!
Aja, vi pratade iaf om bowlingen på torsdag, iih, it's going to awesome^ , fast känner att jag nog har lite väl höga förväntningar kanske, men vi skall iaf ut sen efter bowlingen, har en känsla att vi kommer dra till Dingo haha, men vi får la se.
Det största problemet är nu vad jag skall ha på mig på torsdag... ibland hatar jag att vara tjej, men ändå så älskar jag det.

Sen kom jag hem o käka och kolla på Uggly Betty, kände mig lite som henne idag faktiskt. Inte för att jag e på dåligt humör för idag har jag mått som en prinsessa.Neeee.
Men seriöst, känns som jag inte har nån utstråling whatsoever typ. Ohwell nu skall vi skaffa lite livsglädje, målet e att ha 110% livsglädje till Austarlien, det koemem ratt lyckas, jag har 99% nu, så det e inga problem.
Hoppas jag.

Inga kommentarer: