söndag 23 november 2008

Lose Change

Jobbat hela helgen o e trött som satan... fick ju dock sluta tidigare, det var jäkligt skönt^ Nu har jag kollat på Gossip Girl.. ( åh den e såååå bra ) och har kollat på en sjukt intressant dokumentär om "terrordådet "11 Septmber 2001 som hette Lose Change. Ärligt talat tror jag inte att det är ett terrordåd längre, det är så sjukt mycket grejjer som är så otroligt skumma.
Jag kan inte förklara, det går inte, det är way to komplicerat och jobbigt att för klara i skrift, men jag rekomenderar verkligen att kolla på den dokumentären som heter just; Lose Change, eller besöka hemsidan: http://www.loosechange911.com/blog/ . För det är verkligen förjävligt hela den historien. Den moderna tidens största mörkläggningar skulle jag vilja kalla det. Sjukt är det.


Hur vet man ens nått, Ingen fick undersöka stålbalkarna som var kvar, de tog regeringen hand om och de forslades till hemlig ort och smulades sönder helt. Det är skumt....

1 kommentar:

Anonym sa...

Det ska nog mycket till för att vara terrordåd, USA ville antagligen ha en anledning att kriga efter oljan eller så.