måndag 10 november 2008

mobil månne

Haloooj,
ledig idag , wiie!
Startade dagen med ett underbart avsnitt utav Gossip Girl som snälla Mamma spelade in åt mig igår när jag tog en fika med Cicci, vi satt på Café Vallgatan, och vi satt o prata så länge så vi alldeles inte alls tänkte på tiden, iaf inte jag, så det slutade att jag fick ta halv 12 bussen hem. och jag hatar att åka buss ensam, busschaufören gasade som fasen och om det hade funnits bälten hade jag gärna tagit på mig 56 stycken...
Men jag överlevde ju.
det var iaf en värd fika med Cicci, vi kom fram till att vi inte hade träffats på nästan 2 veckor, rekord! Vad har vi haft för oss egentligen ? och hur skall det då gå när jag är i Australien? . Nått säger mig att vi kommer överleva, men det är sjukt i så fall hur mycket vi kommer att ha o prata om sen, haha.

Stackars Malin hade blivit av med sin mobiltelefon i torsdags, så jag följde med för att kolla på en ny i lördags en stund, och jag blev också sjukt sugen på att köpa en ny. Och det skall ja ju faktiskt göra efter jul, det har vart målet hela tiden. Dock finns det en del att välja på. Men de här e de två jag kollat in mest; men vilken är snyggast ?

K850i:K770i:


Jag tror jag gillar K770i bäst, i lila. Den är snygg, lila och tjejjig, och skall ha en hyffsad kamera på 3,2 mp. Dock har 85oi lite fler funktioner, frågan e om man behöver det? jag e glad om man kan skicka sms, prata och ta kort typ.
Aja, jag har tid på mig att bestämma mig^

Inga kommentarer: