måndag 10 november 2008

v.i.l.l.-.h.a

Ni som känner mig, vet att jag tjatat om de här skorna i 2 evigheter, så varför inte tjata lite till...liiiite till. Men de är ju så fina så man dör.
Lite Gossip Girl känsla på dom, plus att det är en sån fruktansvärt snygg klack på dom. Men är det värt 1000 spänn? eller ja , faktiskt bara 999 ^ men det är massa pengar som kan gå till nått betydligt viktigare typ gymkort nästa termin. men man kan se det så här; det är massa bra träning att gå i högklackade skor. Såååå där hade vi det bekymmret löst...


(Moa önskar sig i födelsedagspresent, för det är inte så långt kvar maha)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, jag tror att det var dom jag försökte övertala Johannes att jag ville ha. Tills jag såg de lila! Dom är värda 1000 kr kan jag säga dig, rakt igenom!

moa sa...

JA det är sjuuuuukt snygga :P jag har velat ha dom sedan i sommras <3 men a, jag får se om de finns kvar efter Australien :P