måndag 17 november 2008

symaskin :)

hellu!
Idag rev jag upp min farmors gamla symaskin som stått i köket i ungefär 2 evigheter. Jag har alltid trott att den inte funkat och att det var därför den stod där. (Varför det nu skall stå en o-fungerande symaskin i köket då, men det är så filosofin här i vårt hus funkar; Ställ det så vi ser det, så vi kommer ihåg, vet i vad? det gör vi inte...) Ja så tänkte jag att jag skulel läsa bruksavisningen _för en gångs skull_. Jag hatar egentligen bruksanvisningar, det är så mycket roligare att testa sig fram själv, för då har man likosm lärt sig helt på egen hand, men men. Något sa mig att det skulle gå liiiiiite fortare om man läste den manualen först. Det gick faktiskt rätt bra.

Så imorgon är jag antagligen ledig om inte Scandic väcker mig imorgon som de gjorde idag, narurligt vis bara för att jag hade spännande dröm jag ville veta slutet på ...fan. Äkta mycket fan , när jag fick tacka nej till jobb bara för att jag skulel gå på det där jäkla onödiga mötet typ. Jag blir så trött.
Dissa mig typ för att jag skall åka till Austarlien, fast jag kan ändå förstå dom...men ändå... För om jag skulle välja mellan Australien och jobba på pressbyrån, skulle jag _LÄTT_ välja Australien, haha, vem skulle inte liksom. Det finns nog en del iofs kanske. Aja, men inte jag iaf^.
Imorgon skall jag , om inte scandic ringer igen då, försöka sy mig en kjol, vi får la se hur det blir med det.
Nu skall jag sovaaaa.
Natti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh ja, men jag har turen att ha en kjol som passar helt enormt bra. Har bara haft den på min grillfest med :) Så för mina bekymmer står matchningen ;D

Haha, ofta någon skulle välja PB före Australien, den är ju lite bäng i så fall!