fredag 28 november 2008

354 dagar kvar...

Hej!
Igår fyllde jag 19 år, tänk att man faktiskt börjar bli lite till åren. Fast sånt skall man väll inte säga än, man är ju fortfarande närmare födseln än 50. Fast det låter som man e hemskt mycket äldre när man e 19 än 18.
18, det låter som man e så färsk liksom , nybliven "vuxen" liksom. Födelsedagen var iaf lyckad. Jag jobbade på Scandic på dagen, vilket inte var sådär jättekul, men det gick an. som tur var jobbade Erica också, så vi hade kul, även om hon inte mådde så bra... O sen höll jag på att missa bussen hem, men jag hann precis! Jag fick choklad från Scandic också! Underbara förmåner man får på Scandic... Toffife elelr hur det nu stavas. Det är gott, men jag hatar reklamen för den... Den e en sån man bara stör sig på. Jag vet att det är fler än mig...
Nu skall jag springa runt i förvirring igen och städa o fixa innan Lisa kommer och hjälper mig med maten !
Cee Yaa!

Inga kommentarer: