måndag 24 november 2008

skivomslag

Har faktiskt hittat ny inspiration till att göra nya skivomslag, det är på tiden har inte haft lusten på hur länge som helst. Mest har jag fått inspiration från Erica, som också tycker om att göra skivomslag. Ett tag var det ju faktiskt det yrket jag verkligen ville bli, men det var nog senast i 1:an på gymnasiet jag överhuvudtaget funderade på det. Dock har man ju egentligen inget band att göra skivomslagen till, då får man själv hitta på, då blir band namnen lite lama sådär, men who cares ? Det är ju bara förslag.
Is-tema var de här:

Svartvitt och kornigt:


Kanske inte den bästa jag gjort, men jag gillar rätt enkla saker, grafiska mönster typ.


OCH KOM IHÅG : COPYRIGHT MOA JANSSON !!!!! Så vad tycker ni ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite roligt att jag satt o tänkte på ditt omslag till Frusen medan jag läste, o sen står det Frozen på första bilden :P