tisdag 19 maj 2009

Utbildning yeah

Idag hade jag fått 2 röstmeddelanden när jag kollade telefonen efter jobbet, varav ett varifrån utbildningen, KY- Informationsteknik - Prepress om att de ville att jag skulle ringa tillbaka så vi kude boka en tid för en intervju.
Nice. Underbart. Fuckin' Awesome.
Det konstig var att det var ett röst meddelande från igår, så nu kanske de inte tror jag är tillräckligt intresserad, men det är ju min telefon som har nått mysko för sig. Eller så är det jag som bara inte har sett det. Jag skall iaf ta och ringa de imorgon på förmiddagen så jag fått bestämt någon tid snarast, vill få det överstökat så snart som möjligt liksom. Men shiet vad nervöst liksom ...

Men jag tror faktiskt att jag skulle klara det, eller alltså hur svårt kan det vara, man kan ju inte göra mer än sitt bästa, alltså bara vara sig själv, svårt nog dock. Men det är väl bara att tala om varför man vill gå där och varför det är min dröm typ.
Då blir det ett nervöst telefon samtal imorgon alltså... Jag o telefoner alltså... Men det går om man måste. Och det måste jag.

Inga kommentarer: