tisdag 12 maj 2009

Monki intervju

Halloj!
Vart i stan idag minsann på jobbintervju och mätning, träffade Monki's mönsterkonstruktör och vi pratade lite om jobbet provmodell för tro det eller ej, Monki!
Det vara Sara som fick mig att ansöka till jobbet efter att hon läst det på Eleonors blogg: Ytligheter ( som för övrigt är en väldigt bra blogg ).
Det gick faktiskt bättre än jag trodde,de skulle höra av sig i början på juni om hur det blir, de hade ganska många fler att träffa och mäta , så vi får väl se.

Jag gillar Monki lite så där halvt om halvt, de har vissa flum grejer som man knappt ser vad det är, och annat är hur fint som helst. Det de jag tycker de är allra grymmast på är tryck på t-shirts etc. de har otroligt duktiga illustratörer.

Vi får väl se hur det går, men jag hoppas ju naturligtvis, det hade vart kul med något annorlunda !! Ja, nu skal jag kolla på hur det går för Marlena i Semi-Eurovision, hoppas ändå att det går hela vägen till final *hejja* hejja*hejja*

1 kommentar:

S sa...

Hahaha, fy fan vad underbart! Jag håller tummarna för dig :)