tisdag 19 maj 2009

Michelle 20, fira med fika

Fint väder idag denna tisdag, skall alldeles strax ut springa en stund, dock en rätt kort runda i dag, tror jag kanske har en förkylning på gång, pappa är sjuk. Men jag tror inte det är nån fara.

Igår, måndag firade vi Michelle på hennes 20-års dag, Happy Days Michelle, och grattis !! Vi firade med ett besök på Greenwich med fika. Vilket actionfirande va ?
Men det var jättekul att träffa Michelle igen efter jag vet inte hur länge, vi har rätt svårt att träffas på nått sätt. Men vi lär träffas snart igen eftersom vi gav henne en Danmarks resa i present, en helg i Köpenhamn, inte dåligt va? Jag har hört att shoppingen där är bra ...
Nu skall vi bara försöka passa in en helg som alla kan, det lär bli en tuffare match än att hitta shopping.

Michelle 20 år

2 kommentarer:

S sa...

Tror du inte jävla skit nelly bara oj, vi levererar bara jumpsuiten. För skorna var slut tydligen. Konstigt om man ger bekräftelse. Totalt utan kompensation, och så finns de i 37,5. Men vill jag betala 100 kr i frakt för att få mina skor då?

Fy fan vad grym present, precis en sådan man vill ha :)

S sa...

Jag fick båda :) haha, jag tycker med det, nu fick jag lixom ett meddelande från dem att det var slut. Nähä?! Men jag kommer antagligen köpa därifrån i alla fall om ett tag. Jag menar, alla skor under 500, det vill man inte banga ;)