torsdag 7 maj 2009

Lyx i vardagen

Det blev en lite senare utekväll än vad som var planerat igår, det till och med blev så att jag sov över hos E och gick direkt till mina två bokade lyxbehandlingar på "Anemonen" på Kungsportsplatsen, som jag fick i studentpresent förra året.
Behandlingarna var jättesköna, en ansiktsbehandling på 30 min och en fotvårdsbehandling på 30 min. Kändes som jag hade ett par nya fötter när jag gick därifrån, kan verkligen tänka mig att göra om det där, man misshandlar ju sina fötter rätt rejält när man springer runt i klackar hela helgerna. Plus att ofrächa fötter är ju bland det läskigaste som finns.
Jag fick iaf ett tips om att använda en cleaner varje dag, för min hud i ansiktet var ganska torr, så när jag ändå hade missat bussen gick jag in på Lindex, och löpte en nivea cleaner för 60 spänn, tyckte jag var ett lagom pris. Frågan är om den är bra ? Det vet man ju aldrig. Får väl se om det visar nåra resultat...

Inga kommentarer: