tisdag 26 maj 2009

Compadre ?

Idag har jag jobbat , jobbat, jobbat, och imorgon skall jag jobba jobba och jobba lite till. Men det är bara bra nu när London ligger framför våra fötter. More is Less på shoppingen där säger jag bara.
På tal om shopping blev jag medlem på "Compadre" idag. Jag skall utnyttja lite rabatter och erbjudanden när jag fått pengar igen hade jag tänkt.
Pengar pengar, allt handlar om pengar. Okej inte allt. Finns mycket som inte handlar om pengar och är extremt värt, men skitsamma just nu.
men av vad jag har läst så skall den här sidan tydligen vara extremt bra, med bra rabatter och inte små mes rabatter.
Sidan är en medlems sida där det finns tidsbegränsade rabatt erbjudanden på olika märken vissa dyrare än andra, och det är upp till 70 % rabatt på flera saker. Får väl se om det blir nått inköp innan sommaren ens.

Well, well Gonass.

1 kommentar:

S sa...

ag vill med bli medlem, haha! Hur fixar man detta? ;)