måndag 11 maj 2009

ELLE-eftermiddag

Härlig eftermiddag med min favorit tidning, ELLE. Har bara vart ledig idag och njutit av min favorit tidning och har nästan den rakt igenom , kan inte slut när jag väl börjat. MAn blir så inne i alla fantastiska kläder och skor, så himla fint allting ju!
Det är en av min allra största laster här i livet tror jag, alla tidningar jag köper, INTE ekonomiskt! Vouge, ELLE amerikanska, engelska och svenska om det finns. Men man kan ju inte få nog ! Om man inte har råd att köpa det, kan man ju iaf få titta på det...
Men lite besviken på omslaget är jag faktiskt på det här numret...


Inte alls lika kul och spännande som det förra med Kate Winslet.

Måste tipsa om det intressanta reportaget om klassikerna från de allra klassiska märkerna typ trenchen från Burberry,


Korsetten Från Dolce&Gabbana,

Randiga tröjjan från Paul Gaultier osv.


Hade inte vart fel att ha det där i sin Closet minsann.

1 kommentar:

S sa...

Men i helvete, här är jag prenumerant och har inte fått den! Om inte någon i huset tagit den ;D haha!