onsdag 6 maj 2009

Regn...

Vaknade idag utav drippande och droppande på rutan, väldigt mysigt är det ju faktiskt, bara man håller sig inomhus, inte lika kul när man måste ut, till jobbet tex.
Man inser genast problemet att man inte har någon snygg regnjacka. De flesta är bara stora säckiga sportiga jackor. Inte speciellt snygga direkt. Ja det är klart man har ju trenchcoaten, det är väl den snyggaste lösningen skulle jag tro.
Men det är ju perfekt juh! Jag som har längtat efter att få använda min rätt länge. Först var det för kallt och sen för varmt och nu perfekt !
Jag gillar min från Zara jättemycket. Lite roligt att jag precis har läst historien om trenchcoaten i boken jag hålle rpå att läsa nu för tillfället, "Modeboken" utav Lotta Lewenhaupt. Det är defintivt en klassiker som kommer finnas typ för alltid.
Aja, nu skall jag fortsätta på mitt arbetsprov till Hyper Island, hell jag vill gå där nu.
Härrå <3

Inga kommentarer: