måndag 11 maj 2009

Sugen på att resa !

Gud vad jag blev sugen på att åka på en resa, en shopping resa, det hade inte vart helt fel just nu. Jag känner mig så trött på alla jobbiga beslut man måste ta och bara gå och vänta på att alla andra skall bestämma sig så, därför hade det vart ett utmärkt tillfälle att åka i väg på en shopping resa just nu, shoppa bort lite bekymmer liksom skjuta upp dom lite. Till New York, gud jag älskar den staden.

Min bild från när jag var i NY Sommaren 2006

Gå o shoppa på Century 21, Picnic i Central Park och promenera på Times Square ! Hittade faktiskt en flygbiljett för inte mer än 4000 kr från Göteborg till NYC, det är ju billigt !!! Nån som vill hänga på ?

2 kommentarer:

S sa...

Hade jag inte stått i en enorm skuld hade jag inte bangat för fem öre. eller kanske kan jag förhandla bort london så är jag på ;D haha!

S sa...

Fast jag vill inte till london, egentligen vill jag alltid till Paris. Men men, det kan ju vara bra att se någon annan stans ;)