onsdag 20 maj 2009

Skor igen...

Idag fick jag mina skor jag beställde för nästan 3 veckor sedan nu, ÄNTLIGEN. Eftersom jag hade rätt låga förväntningar av olika anledningar så blev jag väldigt positivt överraskad. Jag tror jag banne mig har snyggaste i skorna i Västra Götalands län just nu. Om inte Sverige.
Skumt paket man fick det i , man blev massa nyfiken om ett par skor verkligen kan hålla att flyga ända från HongKong , med tanke på hur flygplans personal brukar behandla bagage liksom. Men det gjorde det, Wej, Happy Days!

Ja det är meningen att det skall vara likt Balmains senaste kollektion, och ja jag vet att det inte är exakt kopior, men vad då, de här e minst lika snygga! Även om ett par äkta Balmain hade varit drömmen , så håller inte ekonomin för det just nu... Vill ha allt från Balmains kollektion...

3 kommentarer:

S sa...

Jag tror jag fick orgasm och dog eller någonting. HELVETE VAD SNYGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Erica sa...

JAG SNOR DESSA AV DIG, MOA!!!!! GAH!!!!!! HELVETE!

Anonym sa...

Hej Moa!
Diggar verkligen dina balmainkopior.Hoppas du kan ta dej tid å svara på mina frågor.
Köpte du dem via Chapnlle.com?
Hur är de i storleken? Vad betalade du för dem?