tisdag 16 december 2008

Travel-fever !

Hej!
Idag vaknade jag med världens "Aaaaaaaa!-freakin-nervous-oh-my-god-imorgon-åker-jag-känsla" lite vanligare uttryckt: "as-nervös". Fast det värsta har fått över nu, men tänk då imorgon. Jag tänkte faktiskt vara nyttig och gå ut och gå på förmiddagen, man skall ju faktiskt sitta ner i cirkus 25 timmar i sträck typ, så det kan ju vara bra att få i gång blodcirkulationen lite iaf innan man åker iväg till Landvetter.
Vardagsrummet ser dock ut som 3:e världskriget, jag har praktiskt taget dragit ut hela garderoben ut på golvet, och sorterat vad jag vill ha med mig och inte där. Tyvärr är högen med kläder jag inte vill ha med mig ungefär 1/1000 av allt det jag vill ha med mig. Fail.
men det löser sig nog så småningom, jag har ju hela kvällen på mig. Och imorgon till klockan 1. Jag känner på mig att jag kommer stå där fem minuter i ett och ha panik. Det kommer bli kul. Yes jag skall fortsätta packa nu, frågan är, vilken handbagage väska jag skall ha? . Jag har helt enkelt för få väskor att välja mellan. En väldigt god anledning till inhandla nya, tycker ni inte ? Det kan ju omöjligt bli för många!

Härå så länge !

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååååh, jag vill åka meeed!

Haha, johannes fick precis ett sms "Om Moa är i göteborg fortfarande så ska du säga till henne att skorett har halva priset på skorna och 38an är den enda svarta kvar". Tydligen var jag inte så fel ute med att du kanske åkt.

Hoppas du får det kalas där nere, och langa resedagboken :)