söndag 7 december 2008

jao

hejsan
Idag har jag jobbat , Suprise! Men det var riktigt lame, jag är så trött på det nu... Jag bara längtar mig fram 2 veckor, helt otroligt-kolossalt-jättemycket.
Skulel egentligen träffat JOhan och Frida idag efter jobbet, men jag slutade halv 5 och kändes inte jättepepp på att gå i stan i 3 timmar och bara vänta. Så vi bestämde att vi skulle ta en annan dag istället, antagligen på måndag eller någon dag i början på veckan. Jag har nämligen skrivit en lista på allt jag tror jag skall packa ner.. men den skall allt få berabetas lite till innnan den anses färdig...

Egentligen, hur kan saknaden av ett få par ord betyda så mycket? hur kan tankeverksammheten gå på "standby" ett tag inom ett ämne, och sedan tas upp lika lätt som det var helt nytt och fräscht?
Är det påminelserna som kommer var och varannan dag? eller är det den gröna gubben som ständigt finns där? eller är det kanske just att det aldrig tog slut egentligen kanske. Jag vet inte. Men jag jobbar på att ta reda på det.
Jag säger som fåret i Tele2 reklamen nu.
See ya^!

Inga kommentarer: