söndag 7 december 2008

helgen är sluuut

Helllooooooooooooo
Söndag idag, yes. Jobbade på Scandic idag, bu. fast pengarna e bra , så jag står ut. Löneförhöjjning nu ju, så det går det lite lättare iallafall.
Jag är väldigt pepp på att börja danska, det ser ju så oerhört kul ut, likosm både par danser och andra lite mer "moderna" danser. Fundera faktiskt på att börja ta mig en kurs till våren. Bra tränig, och dansare har typ as snygga kroppar. Finns en dans skola som heter "Lazars dansskola" som tydligen ligger vid odinsplatesen, väldigt centralt, det var dock rätt dyrt. 1050 spänn för typ 13 ggr. och ett stort minus!! 14-19 årsgrupper. och 20+ grupper.
Kul att dansa runt med fjortisar liksom ... fast det kanske är hur bra som helst, man kan ju testa. Då vill jag nog testa typ sån där show aktig dans, det verkar kul.
Aja, får fundera påert^
Ta hand om er!!!
Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag bara vafan? Börja i danska? ;D

Banga Lazars om du inte ska gå pardans, då är Danshuset bättre, och twistedfeetda.com bäst! hehe!

Anonym sa...

Josie o dom dansade på Lazars har jag för mig ^o)

Häng med mig på Body Jam nån dag :D det är as kul o jag har ett kort för att få testa gratis ;)

moa sa...

Åh, det skall jag kolla upp (i) danshuset !!! haha, oj, jag får nog börja kolla min stavning lite bättre :P