tisdag 9 december 2008

proud

Hej!
Jag är värsta värsta stolt över mig själv, jag kom över min telefonskräck en stund och ringde och bokade bowling till på fredag !. Yeey. So be prepered to be powned by Moaaaa !!.. Oh vad min engelska äger...
Var inte så längesen jag bowlade dock, nu fick det bli där vid gamlestadstorget, STRIKE bowling ( dock ringde jag dit innan jag läste din kommentar Sara , haha ) istället för STAR bowling, men aja. Dåligt att de har 22 - årsgräns på STAR bowling, jag menar som att 22-åringar e sååå myket mer ansvarsfulla än 18-19 åringar ? nje, skulle inte tror det...
Klockan 10 iaf e det bokat, vi får väl se hur det blir med Nettans middag på Greenwich, hon hade kanske fått halsfluss , juh, så vi håller tummarna till att hon hinner bli frisk!!


På bowlingen får man ju har sånna där über fräsiga bowling skor också !!! Wow vad vi kommer att var heta på fredag ! ( obs! det där e Star bowlings skor ...)
Bye<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ofta du gjorde ;) Du vill bara ta åt dig äran för en sådan genialisk ide :D