onsdag 10 december 2008

julklappar!!!

Hejsan^
Besökte staden idag och shoppade alla mina julklappar, guuud va skönt att ha det gjort. Mötte Johan en stund efter han slutat skolan, och innan han började jobba. Vi tog en fika på NK Espresso House , blev bjuden på julmacka och kaffe , jättegott^^
Egentligen skulle jag gjort hela dagen för mig själv, men de trill ain ett sms från Johan, såå.. Men jag had glömt av hur skönt det är att gå att shoppa själv, inte för att det inte är roligt att vara 2 eller fler, men der är skönt att vara själv ibland.

Som sagt fick jag köpt alla mina julklappar till min familj, och de som jag skall ha med mig till Australien, lite smått och gott, men det var skit svårt att hitta bra saker som var billiga... Men jag hittade en liten bok som handlade om dåliga raggningsrepliker, en tandborst hållare man sätter på spegeln, ett paket plåster och läppbalsam. det svåra med grejjern avar att det måste passa flera stycken och både tjejjer och killar, vi skall nämligen spela med all ajuklappar vi köper, det kommer nog bli kul :)
Det var jättemysigt när jag gick i stan, för det började snöa en stund också ^^Christmas feelings, hell yeah !

Den här outfiten som Sheane Grimes is wearing hade jag inte bangat på min "ultimate-julklapps-shopping day" :) den e verkligen ubercool!
Jag kan bocka av mössan, för typ en sån har jag, haha men det var ju det enda...

Bilden är kopierad från veckorevyn.se , trendspaning: rätt i rött.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du brukar ju typ gå klädd så, dock inte röda byxor, men ändå :P

Anonym sa...

Annars tar jag gärna hennes hår :P