fredag 5 december 2008

5:E

Hej!
Jag vet att jag vart dålig på att skriva på sistone, men det skall jag försöka ta igen nu! I onsdags var det 2 veckor tills det bär iväg till Australien, Shit asså! Det är galet vad tiden går fort. Med andra ord e det exakt 2 veckor tills vi är framme i Australien idag. wiej^ Man kommer nog vara nådigt trött när man kommer fram, och exalterad till 110 % ungefär. Den här veckan har jag verkligen jobbat för allt jag var värd, Söndag till Torsdag, och sen skall jag jobba Lördag och Söndag. Det är tufft, men vad gör man inte för pengar? ... ehm säljer mig själv skulle väl jag nog aldrig göra, fast är man tillräckligt desperat så .. haha. vad säger jag, det är inte alls roligt!

Dagen började med massor utav "PROJECT RUNWAY" som jag spelat in under dagarna när jag jobbat, det var extremt skönt att bara softa framför tv:n hela morgonen. Ikväll bär det iväg till Liseberg med Cicci och Sandra, jag vet inte om Michelle skulle med, det lär jag se, höra och märka.
Härå<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Och sen tar du en galet stor resväska som du packar ner mig i på vägen! ;D Hur gick det med Espressohouse sökandet då?