måndag 22 september 2008

Tv-inspiration

Tja!
Kollade på "Miami Ink." med syrran för en stund sedan och jag blir så fruktansvärt inspirerad till att göra en massa saker. Helt plötsligt ser man en kariär framför sig som tatuerare. Dock jag tror inte direkt är min stil, då skulle jag säkert va tvugen nästan att skaffa en massa egna tatueringar och det hade jag aldrig vågat skaffa. Jag är nog för feg och obeslutsam för det , hade aldrig kunan bestämma mig för en sak jag velat ha där hela livet, elelr ja en sak, man kan ju ha flera, men det hade inte riktigt passat på mig heller.

Lillasyrran hade nog kunnat bli en bra tatuerare, hon målar ständigt på sina händer, på långt håll ser det lite skabbigt ut, men det är oftast riktigt snyggt när man tar sig en närmare titt.
Men visst ser det riktigt fräsigt ut med tatueringar på rätt person, och rätt motiv framför allt!
Nä, tatuerare är nog inget yrke för mig, men jag funderar på yrken i samma genre om man säger så, jag har funderat ett tag på att bli illustratör, det verkar som ett yrke som hade passat mig.

Men nu skall jag strax gå o lägga mig, måste sova lite innan min långa biltur jag skall köra imorgon!
Kram!

Inga kommentarer: