onsdag 24 september 2008

jobba, jobba, jobba

Idag har vart en seg dag, började jobbet på Scandic klockan 08:00 imorse, och var tvungen att gå upp redan klockan 06:00 imorse. Det är för tidigt för alla levande själar på denna jord. Särskillt när man går och lägger sig klockan 02 på natten.
Men jag får skylla mig själv, eller jag skyller det mesta på msn, o dom jag pratar med där, det är sjukt vad fort man fastnar i ett samtalsämne, speciellt om det är när en kompis inte mår så bra eller liknande.

Jobbet var iaf rätt soft, men segt. Hade väldigt lite att göra, så jag kunde sitta o titta på TV i 2 timmar, så jag kollade på repriser utav "Desperate Housewifes" och "Vänner" och något amerikanskt sjukhus program, och nej det var INTE "Greys Anatomy".
Det är rätt soft att få betalt för att kolla på TV, även om inte lönen är den bästa.
Skall jobba imorgon också, men ser verkligen fram emot morgon dagen! Kommer hända en massa kul, förutom att jobba då, men det räknas inte som en rolig sysselsättning, även ifall det här ganska kul ändå.
Saken med jobbet är att det är kul fr att det jobbar så mycket underbara människor där och jag har lärt känna sjukt många, fått hur många fler kompisar som helst och hrm, lärt känna andra på andra sätt.
Nu skall jag sätta mig och chatta med lite folk på msn, som vanligt alltså.
Hade gött ! ^^

Inga kommentarer: