onsdag 24 september 2008

biltripp

Hellu!
Jag hann inte skriva igår så jag tänkte skriva för igår idag istället. Åkte med pappa för att hämta en fisk han fiskade i Norge för nästan ett halvår sedan, legat i någon frys där uppe så länge. Men nu har hälleflundran fått lift, och vi hämtade den i Kumla, inte långt från Örebro.
Det var ganska segt att köra ända dit, jag var skit trött och kunde knappt hålla ögonen öppna, men det lyckades ändå, och efter kafferast efter ca 2 h körning var jag jättepigg o skulle kunna köra ända till Stockholm om jag velat.
Det kändes riktigt bra att fö övningsköra så långt, ju fler mil bakom ratten desto bättre, sedan släppte jag av mig själv i stan och jag gick en promenad med Cicci.

Vi diskuterade djupt om massor utav saker, och gick den långa promenad rundan, dvs. Från centralen, upp på avenyn, genom Vasa, Haga upp på Linné gatan och sedan tillbaka till Condeco på Avenyn. Det har typ blivit det nya stället, Condeco på Avenyn, har vart där mycket nu det senaste. Har inget emot iofs, förutom att det är rätt dyrt, men det är det värt !
Hur som helst diskuterade vi bland annat hur mycket Michelle betytt för oss båda, och hur mycket Cicci ändrats sedan högstadiet, och hur mycket jag ändrats sedan bara 6 månader sedan.
Fikan fick bli en hallon-smoothie för oss båda, 42 spänn gick den rackaren på! men riktigt riktigt god!

Inga kommentarer: