fredag 26 september 2008

present panik

Hittade present i sista sekunden idag, och det blev perfekta presenter! En citat bok med kvinnocitat, en handduk som sväller upp när man lägger den i vattnet, plus att jag skall ge bort Mamma Mia! soundtracket till filmen som går på bio just nu. Jag vet att hon älskade filmen, så det komemr bli en perfekt present. Håller på att lyssna på den själv nu, och jag gillar verkligen nästan alla låtar! Favoriten är dock "Lay All Your Love On Me" men det är nog för att jag kommer o tänka på en viss person samtidigt som jag lyssnar på den, smtidigt som att det är en skit grym låt!
Även "Honey, Honey" och "Our Last Summer" är riktigt bra!Jag hittade också äntligen mac-motsvarigheten till print screen funktionen på PC. En grym funktion som kommer utnyttjas väl på denna bloggen. Hejja http://www.grafisktforum.org. Bästa sidan för mac frågor!

Inga kommentarer: