måndag 22 september 2008

Då börjar jag väl då.

Hej!
Idag är det väl då premiär för ett förhoppningsvis nytt kapitel i mitt liv, ett blogg-skrivande liv. Jag har länge funderat på att skapa en blogg, men va fasen skall min blogg handla om? När jag har pratat med andra människor om att starta en blogg, har de allra flesta tyckt att den måste handla om något, och jo visst, det kan jag hålla med om. Men måste den handla om något livsavgörande och viktigt?
Det är väl ganska konstaterat att det faktiskt inte behöver vara så, det finns massor utav speciellt bloggerskor som skriver om sina vardagsysslor och vad som händer i deras liv, och detta får de kritik för. Men dom har väl inte bett någon om att läsa deras blogg, de som är intresserade läser, andra skiter totalt i det!

Visst tycker jag att det känns onödigt att blogga om bara mitt liv och vad jag gör dagarna i ända, men det är det jag kommer att vara bäst på att berätta, de som inte vill veta behöver inte heller att läsa!
Så nu när jag har fått sagt det, kan jag nog börja blogga, utan dåligt samvete för att det jag kommer att skriva är fånigt, orelevant, oviktigt eller totalt onödigt för andra att veta, jag skriver för min egen skull!

Inga kommentarer: