torsdag 18 juni 2009

Jimmy Choo <3 H&M

Äntligen kommer samarbetet alla väntat på!
Jimmy Choo skall göra ett samarbete tillsammans med H&M , en accessoar kollektion med skor och väskor i dam, och en mindre herrkollektion med skor, väskor och accessoarer. Kollektionen kommer endast att finnas i 200 väl valda butiker i VÄRLDEN. Shit.
Är det första gången det verkligen är värt att ställa sig i kö redan dagen innan för att få tag på ett par kanske ? haha, helt galet när man tänker på det, men vafan, man får va lite galen ibland.

Bilden är från metro.se
14 November är iaf datumet man skall sikta in sig på om man vill norpa ett par. JAG VILL . Vi får se.

Jag vet att jag e lite sen med den här nyheten, men jag var faktiskt upptagen hela dagen igår så, - jag är ursäktad...

1 kommentar:

Sara sa...

Vi köpar, punkt. Jag kommer gråta om jag inte får ett par haha! Och ja, det ska kosta väldigt mycket eller så ska man vara i väldig kris för att det där inte ska gå :P