måndag 15 juni 2009

ELLE SWE 0609

De som premunerar på ELLE får den här månaden ett "special edition omslag" på sitt exemplar, jag måste erkänna att jag gillar sånt.
Jag gillar det där med att känna sig lite speciell, att jag får nått lite mer exklusivt än andra liksom, för det rä var det blir. MER EXKLUSIVT. Där har vi sånt som förgyller min vardag. Tur att man är lättroad.
Jag tycker dessutom reportaget om Drew Barrymore var otroligt snyggt med färger och ändå väldigt innovativt och annorlunda tänkt.
Det är fotografen Alexei Hay som har fotograferat hela bildserien och omslagsbilden pryder limited edition-omslaget.
Jag vet dock inte om jag tycker att det var för smart att bada med en D&G klänning i en swimmingpool... men nått säger mig att det var värt det. Och att de inte köpte den.


Men vad tycker ni?, vilket omslag är det snyggaste ? Det vanliga eller special edition ?

1 kommentar:

Sara sa...

Ååååååååh, så skrev jag värsta långa och så tryckte jag på krysset :/

Det vi fick är bättre, mer liv i det och lite variation från vad det brukar vara ;)

Men jag tänkte inte så långt, och sen var ju alla du sökte med design väl? Men det sista där, det känner jag igen att du sökte ;) haha! Nejdå, när det står minus på kontot har man förköpt sig. Sedan är 80 % av alla mina inköp gjorda på rea eller med någon rabatt av något slag. Så de kostar sällan så mycket och så prioriterar jag ;)